AJANKOHTAISTA

SUOMI-TIETOA

JULKAISUT

TULOSSA

Liity Suomalaisuuden Liiton jäseneksi!

Suomalaisuuden Liiton jäsenyys on avoin jokaiselle, joka hyväksyy liiton arvot ja periaatteet.

Liiton jäsenmaksu on 28 € vuodessa. Työttömiltä, alle 30-vuotiailta, jäseneksi liittyneen muilta perheenjäseniltä ja opiskelijoilta jäsenmaksu on 14 €. Kannatus- ja yhteisöjäsenmaksu on 150 €. Voit myös liittyä ainaisjäseneksi! Ainaisjäsenmaksu on 500 € ja kattaa pysyvän jäsenyyden.

Jäsenedut

Suomalaisuuden Liitto kokoaa jäsenmaksunsa maksaneille jäsenille sekä vaihtuvia että pysyviä jäsenetuja. Vaihtuvia jäsenetuja ovat mm. mahdollisuus osallistua tuntuvasti alennetuilla hinnoilla Liiton erittäin suosituille retkille ja matkoille.

Pysyvänä jäsenetuna saat Liiton lehden kotiin kuljetettuna 3-4 kertaa vuodessa. Liiton toimistolta voi tilata lippuja ja viirejä – Suomen lippuja ja siniristiviirejä, isännänviirejä sekä eri maiden lippuja ja liputustuotteita 10 % alennuksella normaalihinnoista. Pysyvänä jäsenetuna Suomalaisuuden Liiton jäsenille on tarjolla myös toinen, merkittävä liputukseen liittyvä jäsenetu: liiton jäsenet saavat lippusalot ja lipputangot 20 %:n alennuksella Plastiset Oy:ltä. Plastiset Oy on Suomen ainoa täysikokoisia lippusalkoja valmistava kotimainen tehdas, Kanta-Hämeen Ypäjältä.

Liity jäseneksi täyttämällä olla oleva lomake