Sukukansaretki Tallinnaan – LOPPUUVARATTU

28.7.2024

Päivitys 30.7.2024

Sukukansaretki on loppuunvarattu. Kysy peruutuspaikkoja Liiton toimistosta.

Parin vuoden tauon jälkeen meillä on ilo ilmoittaa, että odotetut sukukansaretket palaavat! Tällä kerralla matkaamme yhdessä Tallinnaan kulttuuri- ja elämysmatkalle, joka tarjoaa mukavaa yhdessäoloa ja monipuolista ohjelmaa.

Alustavan, lähiaikoina tarkentuvan matkaohjelman löydät täältä. Luvassa on mm. opastettu kaupunkikierros Viro-asiantuntija Tapio Mäkelän johdolla sekä vierailu Tallinnan tv-tornissa. Ohjelmaan jätetään myös tarpeeksi vapaa-aikaa.

Matka alkaa Helsingistä Viking XPRS -laivalla perjantaina 30.8.2024 klo 14.30 kohti Tallinnaa. Laivamatka tarjoaa erinomaisen tilaisuuden rentoutua ja virittäytyä matkatunnelmaan hyvässä seurassa.

Tallinnassa majoitumme Tallink Spa & Conference -hotellissa, joka sijaitsee aivan vanhankaupungin kupeessa. Majoitus sisältää aamiaisen. Sunnuntaina 1.9.2024 palaamme takaisin Helsinkiin klo 18.00.

Suomalaisuuden Liiton jäsenenä voit osallistua tälle sukukansaretkelle edulliseen hintaan:

Kahden hengen huoneessa – 120€ / hlö Yhden hengen huoneessa – 180€ / hlö

Matkalle on saatavilla myös niin sanottuja mies- tai naispaikkoja hintaan 120€ hlö. Mies- tai naispaikalla saat huonekaverin toisesta yksin matkaavasta. Mies- tai naispaikkojen tarkoitus on taata, ettet yksin matkustaessasi joudu maksamaan yksin matkustavan lisää huoneestasi. Samalla pääset tutustumaan uuteen ihmiseen ja saat ehkä uuden ystävän.

Hinta sisältää: matkat, majoituksen aamiaisineen, opastukset sekä matkaohjelmassa olevat kulttuurikohteet.

Paikat täytetään ilmoittautumisjärjestyksessä. Ilmoittautumiset sähköpostitse Liiton toimistoon.